سفارش تبلیغ
صبا ویژن


ساعت 7:49 صبح شنبه 85/9/18

خبرهای پراکنده را دنبال می کردم و به دنبال سوژه ای بودم تا محض آبروی سروبلاگ خودمان هم شده ، تمامی دیدگاه ها و نظرات بسیار پربار خود را بصورت کنستانتره در وبلاگ ، به رخ تمامی اهل فن و تفکرات منور از آگاهی و شعور بکوبم .

چند خبر بسیار جالب دیدم که وقتی در زوایای عقل خود با سوزاندن فسفر فراوان بررسی کردم و سوابق میدانی پیشینه آنها راهم مرور نمودم ، دیدم همینطور از هم جدا هم نیستند و یک رابطه خطی بسیار ساده بین آنها برقرار است بطوریکه 2*2=8 .

اهانت به پیامبر اعظم ، ظهور امام چهاردهم ، معرفی قبله جدید ، طالبان ، قدرت گرفتن مجدد سلفی ها ، جریان مضحک کاظمینی در تهران ، وهابیت ، اعلام موجودیت مدنی بابیت و هزاران خبر پراکنده دیگر که فقط یک مطلب را به فکر متبادر می کند و آن اینست که : دین اسلام و مخصوصا شیعه در معرض یک هجمه بی سابقه و پر قدرت از سوی حزب شیطان و شیطانهای حزبی قرار گرفته و آنها سعی می کنند دین را با خود دین نابود کنند . یعنی دقیقا داستان موریانه و سرو تناور .

توصیه می شود افراد زیر 25 سال این تصویر را نبینند .....

اگر نمی توانند با جنگ گرم و کودتای دینی اقدام به حذف هدف های خود نمایند به سیاست انقلاب مخملی و دگراندیشی در حوزه دین و اسلام پرداخته اند . یعنی با کمترین هزینه و بیشترین بهره کار خود را پیش ببرند . البته این مزیت مربوط به سیاست یا ادیان دیگر به غیر از اسلام است ولی اسلام را باید از دیگر دریچه ها بررسی کرد .

پیر میکده ما به خوبی از هجمه جدید آگاه بود و ریشه آنرا نیز به خوبی تشخیص داده بود

در نوشته های پیشین خود به این نکته اذعان کرده بودم که به اعتقاد مسیحیان صهیونیست که به گونه ای کلیه سازمان سیاسی جهان را تا حدودی دردست گرفته اند ، آرماگدون یا همان جنگ نهایی نیروهای خیر و شر در آینده نزدیک است و آنها آنرا منوط با یک جنگ هسته ای می دانند که البته طرف خیر آن دین مسیحیت به پرچم داری امریکا ( همان مظهر صلح و صفا و ابوغریب ) و طرف شر آن ایران  به نمایندگی از دین اسلام است که البته بسیار ضد انسانی و خلاف حقوق بشر عمل می کند و باید فلفل در دهان ایران کرد . ( البته این دیدگاه بد بد بد مالیخولیایی مسیحیان افراطی است )

آرماگدون در راه است ، صلح و سازش را بر می چینند تا سوشیانس خودشان ظهور کند ، آیا منجی آنها از دموکرات هاست یا جمهوری خواه ها ، تقلبی در کار نباشد

فیلم های تولید شده هالیوودی در عرصه جدید استراتژی های غرب را به خوبی نشان می دهند

بدینسان می توان به این رویکرد جدید پی برد و به دلیل اینکه این لابی های صهیونیست و صهیونیست مسیحی جنگ را با توجه به قدرت انرژی در جهان کشورهای اسلامی و همچنین همبستگی ایشان در مواجه با چنین تفکری بسیار پر هزینه و با احتمال مغلوب شدن خود برآورد کرده اند ، لیکن به دنبال تضعیف اسلام به انحاء مختلف هستند تا در ضربه نهایی با انگشت هم بتوانند درخت قدر اما پوسیده را بشکنند .

اولین گام نوین در تضعیف باور ها و مقابله با اسلام را سلمان رشدی ملعون برداشت

در چند دهه اخیر وبا توجه به قدرت گرفتن تفکر شیعی در کشورهای اسلامی که به نوعی شجاعت و جهاد در آن از جایگاه بالایی برخوردار است و همچنین نمایش گوشه هایی از این قدرت در جنگ هشت ساله دنیا با ایران و به خصوص جنگ 33 روزه گروه کوچک حزب الله لبنان و رژیم اسراییل  ، نوک پیکان حملات بر ضد اسلام متوجه تفکر شیعی شده . مهمترین رکن شیعه که از اصول پایه محسوب می شود علاوه بر اعتقاد به توحید ، نبوت و معاد ، اعتقاد راسخ به امامت و عدالت می باشد .

سید حسن نصرالله ، کسی که اسطوره اسراییل را به انبوهی از خاکستر تبدیل کرد

در رویکرد جدید دشمنان ، اصل نبوت در جهان اسلام و امامت خاصه در جریان شیعی نشانه گرفته شده و به قولی با بررسی کنش ها و واکنش ها و همچنین جمع بندی و استفاده از تجربیات گذشته  در حال پی ریزی بروز استراتتژی های کوتاه مدت و بلند مدت هستند که هدف غایی آن زوال اسلام می باشد .

جالب اینکه پسر قیم پدر شده ، کاخ سفید در دست لابی های صهیونیست

مباحثی مانند ظهور امام چهاردهم و تغییر قبله به دستور این کذاب از مکه به جمکران ، ظهور مهدی کذاب یا همان کاظمینی و ... ، بروز سید حسنی دروغین ، توهین به اسلام و  شخص پیامبر باید از سوی متخصصان و اندیشمندان دینی بسیار مورد حساسیت قرار گیرد ، ریشه یابی شود و سر مار در لانه له گردد تا عواقب آینده چنین جریاناتی گریبانگیر نگردد . البته بنده کاملا به این نکته که اسلام برکندنی نیست و نظام شیعه در دست صاحبش پایدار است معتقد می باشم ، لیکن اینگونه تک انفجارات ترکش هایی دارد که به قیمت کنده شدن اجزایی از امت شیعی هرچند معدود و اندک و هرچند جاهل و ... تمام می شود ، لیکن خسارات خود را در پی دارد .

تفکر انحرافی تصوف های ساختگی هجمه ای است که از دیر باز خزش خود به درون اعتقادات را دنبال می کند

سوالی که برای من پیش می آید اینست : چرا به حکم قرآن و شریعت چند نفر از این شیادان مفسد فی الارض در میادین اعدام نمی شوند تا سفره چنین هجمه گسترده ای محدود گردد ؟؟

باری تعالی امت مصطفی را در سایه مهدی بر جهان منصور خواهد کرد .

انشاء الله .

یا حق ....


¤ نویسنده: عماد یونسی

نوشته های دیگران ( )

ساعت 3:41 صبح چهارشنبه 85/8/10

در روزنامه خواندم که امریکا در حال تدارک مانوری است به این بزرگی(....) که میلیاردها دلار هزینه دارد و چنین و چنان .

البته این چیز جدیدی نیست ، نکته جالب اینست که دلیل تدارک این مانور را ایران عنوان کرده اند ، بله درست خواندید ، ایران ... همان ایران سه رنگ ،، سبز سفید قرمز .

بنده به نوبه خودم از اینکه امریکاییها به خاطر ایران حاضرند میلیادها دلار هزینه کنند ممنونم ، مثل این است که همسایه چند محله آنطرف تر برای من جشن تولد بگیرد ،، بدیهی است که قند در دل آدمی زاد آلاسکا بشود .....

البته ما هم گاه گداری برای دوستان امریگایی ، اسراییلی ، انگلیسی و دانمارکی جشن تولد می گیریم

این با مرامی امریکاییها را نشان می دهد که هر از چندی نمایشگاهی از آخرین توانمندی های خود را برای ما افتتاح می کنند تا یا نیروهای ویژه جمهوری اسلامی نقاط ضعف و پنچری آنها را متوجه شوند و یا مهندسین ما بتوانند با یکی دو نمونه غنیمتی دو صد چندان بهتر از آنرا بسازند تا بکوبیم توی سر چشمان ناپاک به کشور .

واقعا امریکاییها چقدر ملوسند ....

چقدر با حالند .....

باحالند ،، مگه نه ،، خوب دقت کنید............

بنده منکر قدرت امریکا در زمینه نظامی نیستم ،، چرا که کشوری است که از اول هم دنبال شیطنت بوده و توی جیبش چاقو و زنجیر داشته ،، خوب بعد از چند صد سال و استعمار کردن دهها کشور و سرقت دانش و دانشمند و نخبگان آن کشور ها و به مدد روحیه جنگ طلبی توانسته به سطح بالایی از دانش انسان کشی و نسل کشی برسد در همه زمینه ها : کلاسیک، شیمیایی ، هسته ای ، بیولوژیک و ...

بنده به نوبه خودم چند نکته در رابطه با اینگونه مانور ها و پیشرفت های قتل محور بیان می کنم که امیدوارم خانم کاندولیزا رایس وبلاگ خوان باشد و از نظریات گرانبهای من کمال استفاده را بنماید ( البته کامنت تشکر هم بگذارد )

1- ایران ویتنام نیست ،، یعنی اینکه اگر در دهاتی از ایران روزی خدای نکرده بمب ناپالمی یا حتی نارنجکی که از دست یک سرباز امریکایی افتاده باشد منفجر شود ممکن است برج های تک قلو و چند قلوی بسیاری هووووووووووپ . چهارتا آدم ناشی توانستند دوتا برج دوقلو را بریزند پایین آنوقت نیروهای ویژه باحال ما نتوانند ...

مکروا و مکرو الله والله خیر الماکرین .... خدا ظالمین را با ظالمین سرگرم می کند

2- ایران افغانستان نیست ،، اگر در افغانستان مردم به دلیل اوج وحشی گری و خوارج گونه عمل کردن نوکران شما مانند بن لادن و .... به ستوه آمده بودند و اگر کمکتان نکردند ، لااقل جلوی شما هم مقاومت نکردند ، در ایران وضع فرق می کند ، خودتان که در روز قدس دیدید و قبلا هم مکررا شاهد بوده اید .فقط اگر روزی بگویند تنها بسیج جلوی شما بایستد ، به فرض محال اینکه شما کل کشور را هم اشغال کنید تا 10 سال حداقل جنگ شهری و تلفات سنگین دارید ، می گویید نه بسم الله حاضریم 5 -6 تا بسیجی صادر کنیم واشنگتن تا کاخ سفید را جلوی چشمانتان سیاه کنند و برگردند ....

چیزی نیست ،، این تابلو کاخ سفید است ،، من با چشم برزخی دیدمش

این آقا هم همان اسمه بن لادن بن امریکا است منتها کهنه شده و رنگش رفته

3- ایران عراق نیست ،، در عراق که همه می گفتند بعثی ها جلوی شما می ایستند و چنین و چنان دیدیم که به خاطر اینکه تمام تاسیسات نظامی و حتی زیر بنایی عراق را شما خودتان ساخته بودید و نقشه آنها را هم داشتید در عرض چند روز همه را کوبیدید و ارتش عراق بدون روحیه و فرماندهان بدون رییس جمهور هم که تکلیفش روشن است ، ولی ایران ساختار نظامی جالبی بعد از اخراج شما پیدا کرده و همه مسایل آن اگر کاملا ساخت وطنی نباشد لیکن تفکر وطنی است ،، همچنین ارگان های نظامی با مدیریت فرمانده کل قوا (شما قبلا کرآیی ایشان را در دوران ریاست جمهوری بحرانی 8 سال جنگ تحمیلی دیده اید) و کشور هم به ریاست جمهوری یک شیر پاک خورده بسیجی آماده است ....

ایشون هم که نشسته پاک هستند .... سردار شکسته قادسیه ...

ایران ، ایران است ، مثل هیچ کجای دیگر نیست ، ایران عزت دارد ، قدرت دارد ، علم دارد ، توانایی ساخت .... هسته ای دارد . 

ایران ، ایران است ، روحیه دارد ، فرماندهی قوی دارد ، ریاست جمهور دلیر دارد و مردم پر اراده .

دکتر محمود می گوید : اگر امریکا شیطنت کند با همین انگشت می کنم توی چشمش .

ایران را با ایران باید سنجید . ایران را باید فهمید .....

سعی کنید ایران را بفهمید ...... 


¤ نویسنده: عماد یونسی

نوشته های دیگران ( )

ساعت 5:9 صبح دوشنبه 85/7/24

 زندگی پدیده بسیار جالبی است که به نظر من باید کاملا در آن دقت و درایت داشت و این نکته را درک کرد که در تمام مناسبات و قراردادها بین انسانها همه مسائل آن چیزی نیست که در دید قرار دارد ، بلکه نکات اصلی حل معما دقیقا نکات بدیهی ولی در لفافه می باشد .

دقت کنید ، این بارگاه نبی اکرم (ص) نیست ، کارخانه دخانیات است در یک کشور اروپایی

یکی از جالب ترین و در عین حال قابل مطالعه ترین سرفصل ها در مناسبات و حوادث جدیدالوقوع ، مسائل پیش آمده در باب دین اسلام و موج هجوم از سوی تفکرات و سیاست های گوناگون بر ضد آْن است . چرا که به عنوان یک دانشجو اعتقادم اینست که یک اجماع جهانی برای کوبیدن و درهم شکستن مسئله ای بنام اسلام بوجود آمده است . و این هم به یک دلیل ساده می باشد : موج خزنده گرایش به اسلام در بین تمامی ملت ها ، دیدگاه ها ، و حتی ادیان مختلف ......

اگر صاحب ثروتی بودم ، کارخانه پوشاک بچه شبیه کلیسا درست می کردم ، تا قیافه پاپ را حداقل می دیدم !!! 

اسلام به معنای واقعی کلمه در حال بوجود آوردن انقلاب مخملی در سطح جامعه جهانی است که صد البته خوشایند خیلی ها نیست . حکایت دو برادر ، کوزه گر و کشاورز که یکی آفتاب را به نفع خود می دانست و دیگری باران را . اسلام جدای از مذاهب مختلف آن به دینی بسیار قابل توجه برای جوانان بخصوص در کشور های اروپایی تبدیل شده و این کابوسی بس وحشتناک برای اروپاییان و در راس آنها وایکینگ ها می باشد . برای کسانی که روزی با صرف هزینه های گزاف توانستند آندلس را اسپانیا کنند سخت است که سوئد مدینه النبی دیگری شود  و یا در آینده در آلمان شاهد اقامه نماز جمعه باشند .

از این رو شاهد یک حرکت انفعالی از سوی بسیاری از سیاست بازان به خصوص تئوری پردازان لابی صهیونیزم ، حال چه مسیحی صهیونیزم یا صهیونیسم های یهودی هستیم  که فعلا پس از امتحان کردن بسیاری از راه ها به صرافت تمسخر و لودگی بر ضد اسلام و کم کردن حساسیت ، قبح شکنی و پرده دری بر ضد این تفکر بسیار پرمحتوا افتاده اند . چرا که این روش ، مشابه دستگاه عظیمی است که فقط کافی است استارتش زده شود و بعد از آن خود به خود فعالیت خواهد کرد . در اولین قدم هم برای کم کردن اصطکاک بین قطعات و مسیری که بایستی طی کند می خواهند دست انداز ها و موانع بر سر راه آنرا هموار کنند و این موانع چیزی نیست جز تعصب ، حساسیت و روحیه کفرستیزی و آرمان گرایی امت اسلام در قبال مقدسات و بخصوص نبی مکرم .

و این همان پاشنه آشیل است  ، تقدس زدایی.

یکی از معمولی ترین کاریکاتور های ضد اسلام چاپ شده در نشریات اروپایی

یعنی اگر کسی حساسیتی در باب مقدسات اسلامی نداشته باشد ، بوجود آمدن سلمان رشدی ها پدیده ای بسیار فراگیر برای طالبان شهرت خواهد شد و اگر قطورترین درخت را هم ، هر از گاهی تیشه ای به آن بزنید پس از مدتی خواهد شکست . این تاکتیک براندازی خاموش است ، تفکر ساده و کارآی انگلیس.....

یکی دیگر از کاریکاتور هایی که قصد سیاه نمایی و تروریست خواندن دین اسلام را دارد

 هجمه ای که من به عنوان یک تاکتیک از آن یاد می کنم دارای قدمتی به اندازه خود اسلام است و مطلب جدیدی نیست . برای دانستن قدمت آن کافی است سری به تاریخ بزنید و ببینید که چطور حتی گاهی بعضی تندروهایی که آبروی انسانیت را هم برده اند به پیاده سازی آن از سوی دشمنان کمک کرده اند . چیزی که در عصر ما طالبان به عنوان مهره سوخته استعمار در حال انجام آن است .

ولی خاکریز تقابل با این تئوری و استراتژی چیزی نیست به جز بیداری و داشتن واکنش های به موقع بر ضد این پیشروی بسیار سمی و خطرناک . یعنی با هر حرکت از سوی روبرو بایستی بدل مناسب و واکنش صحیح را داشت تا ضربه فنی نشد .

 

سفارت شیطان در آتش

در حال حاضر از دیدگاه کشور های استکبار لابی یهود مثل امریکا ، انگلیس ، فرانسه ، اسراییل و ... نوک پیکان حملات بایستی متوجه رسول اعظم و پیامبر خاتم صلی الله علیه و آل باشد و این یعنی ضربه زدن به بنیان اعتقادی و ریشه .

چرا که اگر ما حساسیتمان نسبت به حامل وحی کم شود ، تعصبی هم نسبت به وحی بروز نخواهیم داد .

آتش را آماده کنید و زقوم را برای حلقوم اصحاب النار گداخته نمایید ، سفارتخانه شیطان همینجاست

در این بین کشور هایی نظیر فرانسه و دانمارک اسب ترین کشور ها در این کارزار هستند که به عنوان پیشقراول به راه افتاده اند . ممنوعیت حجاب در فرانسه و کاریکاتور های پیامبر اعظم گوشه ای از مهمترین اقدامات این ابر ابلهان دندان تیز کرده می باشد .

فان حزب الله هم الغالبون ، با ذکر حیدر کرار ، یا علی ی ی ی

به بیان دیگر فیل های سپاه ابرهه که برای خراب کردن کعبه ، آمده اند و ما بایستی پرستوهای سجیل به منقار باشیم . چونکه با یک ریگ هم این صف اشرار ، قابل شکستن است . حال که ما می خواهیم و بلکه بایستی پاره آجر پرتاب کنیم .

دانمارک غلطی کرده ،، چاره چیست .....

هذه ی جهنم التی بها التوعدون

خیلی ساده ، اگر کشور های اسلامی و در راس آنها ام القرای اسلام ، کشور شیعیان علی ، واکنش مساعدی داشته باشد ، از هر طریقی ، بایکوت سیاسی ، بایکوت اقتصادی ، اخراج سفیر و حتی سنگ زدن به جمره دانمارکی یعنی همان سفارت سراسر سفاهت آنها ، می توان شاخ این غول را با فوتی شکست و بلکه تا ابد فکر اینگونه تراژدی ها را از سر احمق ها بیرون کرد .

رمی شیطان افضل از عبادت جن و انس است

اگر اسلام با خون ما استحکام می یابد ، پس ای شمشیر ها ما را دریابید

 

خیبر در جلوی چشمان ماست ، باید پا جای پای علی مرتضی گذاشت

اگر اروپاییان و صهیونیست مسیحی هال به دنبال تقابل ادیان (برخلاف نظریه گفتگوی ادیان و تمدن های سید خندان) و براه اندازی آرماگدون و راکی بازی هستند ، بایستی با اقدام به موقع سفره این پازل در حال چیده شدن را بر چید ، دقیقا مثل حرکت رو ح الله که با یک حکم ، دندان های کفر را در هم شکست . آیا خبری از سلمان رشدی دارید . بله همان جرثومه ای را می گویم که در سوراخ تاریک موشان کثیف ، خزیده است . بسیاری حتی نام او را هم به یاد ندارند . و این یعنی ضرب شصت فرزند علی ، روح الله الموسوی الخمینی ....

و ما آماده ایم تا اهریمن را به زانو درآوریم ، همانگونه که قبلا اینگونه نموده بودیم

سخن آخر .....

یکی به بدبختان هر دو عالم کمک کند ، منظورم اینست راه صحیح گم شدن را نشان دهد

باید به هوش بود و به گوش . بشنویم سخن مرادمان سید علی را ، و انجام دهیم هرآنچه او می گوید و مورد رضایت حق تعالی است . باشد که در زمان ظهور ، و به فرمان سید علی ، تحت نظارت آقا امام زمان سفره امریکا ، انگلیس ، اسراییل ، دانمارک و هر شیطان دیگری را براندازیم ....

اللهم الجعل محیای محیا محمد و آل محمد و مماتی ممات محمد و آل محمد به حرمت قائم المنتظر .......

عکس تزیینی است ، ولی خوب حالا که از دستم در رفت ، مواظب ستون پنجم تا چهلم این بی ستون باشید

باور کنید ، این یکی دیگر تزیینی است !!!!!


¤ نویسنده: عماد یونسی

نوشته های دیگران ( )

<      1   2      

خانه
وررود به مدیریت
پست الکترونیک
مشخصات من
 RSS 

:: بازدید امروز ::
46
:: بازدید دیروز ::
15
:: کل بازدیدها ::
168662

:: درباره من ::


:: لینک به وبلاگ ::


::پیوندهای روزانه ::

:: فهرست موضوعی یادداشت ها::

احمدی . احمدی نژاد . ازدواج . انتخابات . انیشتن . بار گران . بروجردی . پیامک . تاهل . جمهوری . چیز . دزدی . دهمین . روزنوشت . ریاست . سفر استانی . سیاست . شعر . شیعه . عشق . غارت . مناظره . موسوی . میرحسین . نژاد . همسر . واقعیت .

:: آرشیو ::

سیاست خارجی
سیاست داخلی
جمهوری خودمختار آزاد اسلامی
خاطرات
مناسبت ها
.............

::وضعیت من در یاهو ::

یــــاهـو